FUN

What's on my iPhoneX + ako upravujem fotky?

By Unknown - januára 14, 2018

Konečne! Dlho očakávaný príspevok je na svete. Otázky "Aké aplikácie používaš?", "Ako upravuješ fotky?", "Ako to, že máš tak krásny instagram?!" ma naozaj prekvapujú a zároveň veľmi tešia, kedže sa vám moje fotky (dúfam) celkom páčia.
Tieto otázky mi prichádzajú stále častejšie a častejšie a aj keď som najskôr nechcela, rozhodla som sa s vami zdieľať obsah môjho telefónu spolu s tipmi na úpravu fotiek.






Aby som začala pekne po poriadku, mojim každodenným spoločníkom a kamarátom v dobrom aj v zlom je iPhoneX, s ktorým nemôžem byť spokojnejšia.
Neuveriteľne mi uľahčuje celé blogovanie a to najmä kvôli fotoaparátu, ktorý je ako z inej dimenzie.
S kvalitou fotiek, akú má tak so sebou (ako blogerka a milovníčka fotenia) nemusím všade trepať ťažký foťák a okamžite si ich môžem upraviť do podoby akej potrebujem.






Systém iOS mi vyhovuje úplne najviac. Navyše si všetko dokážem jednoducho zosinchronizovať s macbookom, čo mi robí život omnoho jednoduchším.
Môžem však povedať, že rozhodne nepatrím k ľuďom tvrdiacim "Apple je najlepší a všetko ostatné je na nič."
Práve naopak, z vlastnej skúsenosti viem, že hneď niekoľko značiek dokáže Applu konkurovať. Síce nie som odborník, no celkom sa mi páči napríklad otcov Samsung Galaxy Note 8, ktorého foťák je podobný tomu od Applu a funkcie sú tiež super.



Ale už k samotnému obsahu:
Môj telefón používam deň čo deň a keby som v ňom nemala prehľad, asi by som sa zbláznila!Hah
Aj preto sa snažím mať všetko zorganizované a to vytváraním zložiek na rôzne aplikácie. 





Prvá strana sa neobsahuje nič, čo by ťa prekvapilo... Klasika ako kalendár, poznámky, budík, fotky,...
Na dolnej lište mám najviac používané aplikácie - Telefón, Safari. 
Potom je tu moja závislosť - Instagram. A to nepreháňam! Keby som mohla a mala čas, trávim na ňom hodiny. Nezabudni sledovať oba moje účty, aby ti nič neuniklo!!!
Do štvorice dolnú časť obrazovky dopĺňa Easy Blog, ktorý som si stiahla len nedávno. Môžem na ňom rýchlo upravovať články, pridávať fotky a je teda skvelý blogovací pomocník.




SOCIAL
Asi najpoužívanejšími aplikáciami sú, pochopiteľne, sociálne siete.

MESSENGER a WHATSAPP - úplná klasika, ku ktorej snáď nič hovoriť nemusím.

SNAPCHAT - na ňom síce nie som najaktívnejšia, ale ak chceš, pridaj si ma @whosadri.

WE <3 IT + PINTEREST tiež patria medzi tie, ktorých scrollovaním by som vedela stráviť hodiny. Je to skvelá inšpirácia a nájdem tam všetko, po čom túžim.

FACEBOOK - vlastne ho takmer nepoužívam a mám ho len kvôli triednej skupine.

SPOTIFY - každý, kto ma pozná vie, že sa bez hudby nepohnem. Na Spotify mám playlisty na rôzne príležitosti, okolnosti a hlavne nálady. 

NIKE+ RUNNING - v prípade, že sa rozhodnem ísť si zabehať, spúšťam tuto aplikáciu, aby som mala prehľad koľko som toho vlastne zabehla, pripadne za aký čas, priemernú rýchlosť. 




EDUCATION
A prichádzame k menej zaujímavej časti - učenie.

EDUPAGE mám na prehľad známok a školské oznamy.

SLOVNÍK sa hodí v prípade, že nemám internet a potrebujem si niečo rýchlo preložiť.
Ďalšie dve aplikácie, ktoré mám zaradené v tejto kategórií sú testy k dosiahnutiu certifikátu NASM. Ten je potrebný, ak sa chcete v Amerike stať osobným trénerom. Pokiaľ sa pohybuješ v sfére fitness, asi si už o tom počul.


HRY
Z čias, kedy sme sa predháňali, kto bude mať vyššie skóre na Subway Surfers, alebo kto bude mať krajšieho Pou-a som síce vyrástla, no ajtak mám zopár hier pre prípad núdze.
Ak mám byť úprimná, niektoré som ešte ani poriadne nehrala. Stiahnuté ich mám v prípade poslednej záchrany pred nudou.
Jedna z hier, ktorú si sem tam aj zahrám je Pocket Camp, kde sa bavkám s mnohými podivnými krížencami zvierat.
A nedávno som si stiahla AR Dragon, kde sú dráčiky, ktoré sú strašne zlaté! 





PHOTOS
No a teraz sa dostávame k tej najdotazovanejšej časti - fotky a ich úprava. To je vlastne aj dôvod, prečo som rozhodla tento článok napísať.

VSCO CAM - aplikácia č. 1 pre foto filtre, ktorú používam už dlhú dobu. Asi chcete počuť odpoveď na otázku "Aký filter používaš?"... azda pri úprave mojej prvej fotky som klikla na HB2 a hneď som si ho zamilovala. Dodá fotke modré sfarbenie. Vždy si prispôsobím jeho intenzitu, aby fotka nebola príliš temná a umelá. Zvyčajme ešte pridám kontrast, zaostrenie a na záver "uberiem" na teplote fotky, aby som požadovaný modrý podtón ešte o niečo podčiarkla.









AVIARY + FACETUNE 2 - asi ste si všimli, že moje fotky sú veľmi svetlé. Tieto appky použijem v prípade, že chcem svoje pozadie bledšie - jednoducho ho vybielim. Často sa mi totiž stáva, že je šedé alebo príliš tmavé a to nie je niečo, po čom by som túžila.


 


POSTVU je poslednou aplikáciou v zložke fotky. Pridáte do neho fotky, ktoré chcete v blízkej dobe pridať a môžte si ich rôzne zoradiť, poprehadzovať a mať tak svoj budúci príspevok vopred premyslený.

Tipy na záver:
Snaž sa fotiť pri prirodzenom svetle.
Krása fotky záleží aj od jej kvality. Dobrá snímka je základ, ktorý sa tými správnymi efektami dá dotiahnuť k dokonalosti.
Používaj rôzne pozadia ako sú kvety, zošiťy, dekorácie.
Hraj sa! Poprehadzuj predmety a sprav viacero fotiek - niektorá sa zaručne vydarí.






Určite je kopa aplikácií, ktoré by som mala vyskúšať. Ak máš nejaké tipy, daj mi vedieť, budem rada! <3
Love xxx,
Adriana <3

  • Share:

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Krásny inšpiratívny článok ❤ Hneď ako mi príde do ruky nový mobil, niektoré appky vyskúšam 😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej <3 to sa teším Dani! Potom daj vedieť, či sú appky fajn :)

      Odstrániť

Moja makeup rutina

Kedysi som sa maľovala len, aby som vyzerala inak. Kvôli nízkemu sebavedomiu som si myslela, že musím používať mnoho produktov a zakrývať ni...