10 tipov k zdravému životu

By Unknown - januára 08, 2018

Je nespočet tvrdení, čo je dobré a čo je zlé...

Niekto ti povie, čo máš robiť a tá baba, ktorú sleduješ na instagrame to vyvráti.
Čomu teda veriť? Čo mám robiť?
Mnohí majú milnú zmienku o tom, čo je to zdravie.
Netreba veriť všetkým doslova 'bullshitom', ktoré si niekto vymyslí.
Na začiatok... niesom nejaký expert, fitness odborník a ani výživový poradca, aby som ti hovorila, čo máš a čo nemáš.
Avšak, po 2 rokoch, čo sa tejto téme venujem som našla niekoľko základných bodov, ktoré sa snažím dodržiavať pre celkový dobrý pocit.






VODA
To najdôležitejšie je hydratácia. Znie to jednoducho, no niekedy si na konci dňa uvedomím, že som okrem rannej kávy vypila sotva pohár vody a večer som smädná ako ťava po prejdení polovice Sahari. 



 


SPÁNOK
Buďme úprimní... Kto by išiel o jedenástej do postele, keď dávajú nový film, na ktorý si sa tak dlho tešil? Spánok je dôležitá časť dňa, ktorého keď máš nedostatok, si (logicky :D) unavený a bez energie. Samozrejme, nehovorím o 12 hodinách... Myslím, že 8 hodín je celkom fajn :) 




 
 

JEDZ ZDRAVŠIE
Neviem čím to je, ale na chipsy, pizzu a zmrzlinu ani nemám chuť. Snažím sa, aby moja strava bola vyvážená a nutrične bohatá a tým pádom ani nemám potrebu o desiatej večer vyjesť celú chladničku.
Netreba však meniť celý jedálniček. 
!Zdravá miera!
Skús napríklad sem tam vymeniť hranolky za pečené zemiaky, krupicovú kašu za tú ovsenú alebo ochutený jogurt nahraď bielym a dochuť si ho podľa seba -napríklad medom, orieškami a ovocím.






WORKOUT BUDDY
Nie, tým nemyslím môjho psa, ktorý sa volá rovnako (HAH :DD). Nájdi si kamoša, parťáka, s ktorým sa budete vzájomne inšpirovať a motivovať k lepším výkonom.


REGENERÁCIA
Na tú mnohí zabúdajú, no je skutočne dôležitá. Tvoje telo sa predsa mení vtedy, keď oddychuje. Ak teda nemá dostatok času na zotavenie, výsledky sa nedostavia.



NEVZDÁVAJ SA
Hlavné je, že to robíš pre seba. To, že prestaneš bude len v tvojej hlave.
Výsledky sa nedostavia po 2 dňoch, týždňoch, niekedy ani len mesiacoch... 
Pravidelnosť je kľúč k úspechu.















POČÚVAJ SVOJE TELO
Si rozlámaný, unavený, bolia ťa nohy, ale stále máš pred sebou ten ťažký leg day? Sprav si voľno, naber silu a zajtra ten leg day dáš ešte lepšie!
Tiež, ak dostaneš chuť na pizzu, daj si. Nič sa nestane, ak si raz za čas dopraješ.




ŠPORTOVÁ VÝBAVA
Nové tenisky, zladené legíny s tričkom, alebo ďalšie fitness pomôcky do zbierky. 
Je dôležité sa za dobrý výkon patrične odmeniť.
Napríklad ja, keď si oblečiem novú súpravu, ihneď dostanem chuť ísť si zamakať.


 


ZABÁVAJ SA
Nemusíš predsa behávať, ak to nemáš rád. 
Tak isto netráv 2 hodiny na stepperi, keď ho preklínaš. 
Či už je to jóga, ťažké váhy, crossfit... nájdi si niečo, čo budeš robiť s radosťou!

 

NEPREHÁŇAJ TO
Kým som si toto uvedomila prešiel poriadny kus času. Nepotrebuješ jesť ryžu, kuracie prsia a brokolicu 3-krát denne, alebo cvičiť dvojfázovo.
Všetko v primeranej miere je goal, ktorého sa treba držať.




Bolo by lepšie, keby sme sa začali starať viac o naše vnútorné orgány a ich potreby, namiesto toho, aby sme to robili pre vzhľad. 
Pretože sa môže zdať, akí sme krásní navonok, ale dôležité je, akí sme vo vnútri.
Dokonalé telo je niečo veľmi subjektívne. Ale zdravie nie je.
Ak pre seba niečo spravíš, označ ma a použi #behealthywithadri
Love xxx
Adriana <3

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Moja makeup rutina

Kedysi som sa maľovala len, aby som vyzerala inak. Kvôli nízkemu sebavedomiu som si myslela, že musím používať mnoho produktov a zakrývať ni...