JANUARY FAVORITES

By Unknown - januára 30, 2018

Ďaľší mesiac utiekol ako voda a to znamená, že je čas na januárových obľúbencov.
Teraz ti ukážem, čo všetko som si za uplynulú dobu zamilovala. Ukážem ti veci, o ktorých by si mala vedieť. Ukážem ti niečo, čo možno chceš vo svojom živote aj ty... alebo aj nie :DD ale mohli by sa ti páčiť, ajkeď to možno nepotrebuješ... Okej, trošku som sa rozcítila, hah...
Prečo to tak naťahujem? (UPOKOJ SA ADRIANA, POKOJ!!!)
Radšej poďme rovno na vec! (*tvár sa, že táto veta nevyznela až tak perverzne*)





1. Beauty

Parfém
Nie je trošku podivné ukazovať vôňu? Asi áno, no dobrá vôňa je základ a preto som sa rozhodla do kategórie beauty zaradiť aj takúto položku. Na výbere voňavky/parfému som si nikdy nedávala nejako extra záležať. Jednoducho som nosila tú, ktorú som zrovna dostala alebo našla v šuplíku. Podobne som sa dostala aj k tejto od Brunno Bannani a okamžite som si ju zamilovala! Nestáva sa mi často, že sa k niečomu vraciam, no tento parfém ma očaril natoľko, že už mám svoje tretie balenie.





Matný rúž
V svojej MAKEUP RUTINE som spomínala lásku k prirodzeným perám. Tieto 2 matné rúže mi na perách vydržia takmer celý deň a nemusím sa tak starať, či nemám na brade, prípadne na zuboch rozmazaný červený rúž.



Gél laky
V zime som svoju zbierku gél lakov od Rimmel London obohatila hneď o niekoľko nových farieb. V drogérií som zatiaľ kvalitnejšie laky ako tieto nenašla a preto sa už teraz chystám na lov ďaľších odtieňov.




  



2. Fashion
Asi ťa neprekvapí, že najviac nosené kúsky sú väčšinou tie najnovšie. (Máš to tak tiež, že áno? :D) Odkedy mi tieto veci priniesol Ježisko, ako si sa mohla dočítať TU, zamilovala som si ich.
Svetrík - Tally Weijl
Rolák - Bershka
Nohavice - Bershka


  



3. Jedlo
Začiatkom januára boli ešte prázdniny a to znamená, že som mala čas vyhrať sa s rôznymi receptami. Najviac sa mi asi podarili lievance s jahodami, na ktoré mám práve chuť (ahhh, preklínam tie fotky! :D).


Pre viac jedla, mňamiek a receptov, sleduj môj druhý instagram @adrisfood!





4. Kniha
Ďaľším z vianočných darčekov bola kniha od jedného z mojich najväčších vzorov sociálnych sietí - Bethany Mota. V tejto "knihe neknihe" Beth vlastne opisuje celý svoj život, zároveň sa venuje rôznym témam a dáva mnohé užitočné rady.






5. Youtuber
Ak hľadáš módu, lifestyle a fitness na jednom mieste, určite si pozri Meggan Grubb. Je to neskutočne inšpiratívna osoba, pri ktorej videách by som dokázala stráviť hodiny! Navyše má tak zlatého psíka a vzťah, že to ani nie je možné.




6. Fitness
Novou kategóriou je fitness. Dnes ti dám niekoľko typov na super easy home workouty, ktoré sú veľmi jednoduché a zvládne ich každý. Keď nemám čas, zaradím do svojho dňa aspoň niečo podobné :)
- Miranda Kerr butt workout
15 minute Full body
Toned and defined arms

Ako vždy, tiež si nechám rada doporučiť aj od vás. Obľubila si si za posledné obdobie nejaké produkty, veci, momenty alebo čokoľvek iné? 

Love xxx, 

Adriana <3

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Moja makeup rutina

Kedysi som sa maľovala len, aby som vyzerala inak. Kvôli nízkemu sebavedomiu som si myslela, že musím používať mnoho produktov a zakrývať ni...