FUN

Teenagerské myšlienky - everyone knows

By Unknown - januára 26, 2018

Teenager - podstatné meno definujúce človeka vo vývojovom období spravidla medzi koncom detstva a dospelosťou.
Čím všetkým si my, teenageri, prechádzame? Nad čím často rozmýšlame? Aké vtipné otázky si kladieme? Si v teenagerskom veku?
Ak rozmýšlaš, či sa určité veci stávajú len tebe, tento článok je vhodný pre teba!
Som si celkom istá, že mnohé z nasledujúcich momentov sme všetci zažili...



⌲ Ten depresívny moment, keď sa zobudíš akurát v najlepšej časti sna.
⌲ Tvoj telefón má 1% batérie a ty utekáš k nabíjačke a v duchu si hovoríš "Zostaň so mnou kamoš, prosím! Neopúštaj ma, to vydržíš!"
⌲ Dať žuvačku kamarátovi je ako obchodovanie s drogami. "O ničom nevieš, nič si nepočul a nič si nevidel. Tú žuvačku si nedostal odomňa!"
⌲ Ten povit, keď si prepísal odpoveď v teste a zistíš, že tá pôvodná bola správna (grrr)...
⌲ Keď si ho dobre nepočul, tak sa len zasmeješ a dúfaš, že sa ťa nič nepýtal.
⌲ Ja keď idem kamkoľvek neupravná "Dúfam, že neuvidím nikoho, koho poznám."
⌲ Disney Channel by mal prestať tvoriť nové shows a vrátiť sa k tým pôvodným.
⌲ Po ukončení hádky mi ešte napadne toľko skvelých vecí, ktoré som mohla povedať...
⌲ Ten trápny moment, keď je v triede úplne ticho, no ty a tvoj kamarát sa začnete rehotať ako blázni.
⌲ Nie pani učiteľka, neviem správnu odpoveď - preto som sa neprihlásila.
⌲ Keď sa nejaký dospelák snaží byť vtipný, musíš sa umelo zasmiať, aby sa neurazil.
⌲ Pri jedení niečoho chrumkavého vždy rozmýšľam, či to ostatní počujú tak ako ja.
⌲ Pocit gangstra, keď sa ti podarí zarepovať obľúbený song bez toho, aby si ho poplietol.
⌲ Kto ešte neznáša, ako znie jeho hlas vo videu?
⌲ Pred sprchovaním: Nechcem tam ísť.  Počas sprchovania: Nechcem ísť von.



Tieto funny príspevky, v ktorých píšem vlastne čo mi napadne bez akéhosi premýšľania ma začínajú baviť. Daj mi vedieť, či sa ti podobné príspevky páčia a môžem spraviť pokračovanie - situácií, ktoré zažívame je predsa mnoho!!! 





Love xxx, 

Adriana <3


  • Share:

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Tak moc sa v týchto veciach vidím 😂❤️ Super nápad na článok.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juj Dani! <3 tak to som rada, že sme na tom podobne, hah :D ďakujeeem

    OdpovedaťOdstrániť

Moja makeup rutina

Kedysi som sa maľovala len, aby som vyzerala inak. Kvôli nízkemu sebavedomiu som si myslela, že musím používať mnoho produktov a zakrývať ni...