Selflove a body image

By Unknown - januára 17, 2018

Niečo, o čom si myslím, že by malo každé dievča vedieť je self love. Môže to byť dookola a veľmi často spomínaná téma avšak, nie každý jej rozumie.Vlastný obraz je jedným z najväčším problémov dnešnej doby... Môžeš sa o tejto téme rozprávať takmer kohokoľvek a povie ti "Áno, týmto si niesom istý. Z tohoto mám strach..."
Som si celom istá, že všetci sme tam niekedy ocitli. 
Moment, kedy sa pozrieš do zrkadla a povieš si, aká si nepekná.




Smutné, ale pravdivé...
Možno začneš rozmýšlať... Som dostatočne pekná? Mám dokonalú postavu? Prečo nevyzerám ako ona?
Nebudem klamať, aj ja som sa to samej seba pýtala. 
Je to naozaj divné, kedže sa obklopujeme ľudmi, ktorí nám hovoria, že sme dobrí, dostatočne pekní a cenia si nás.


Teda, aspoň ja si to myslím, pretože (vďaka Bohu) mám okolo seba niekoľko ľudí a milujúcich rodičov, ktorí mi to neustále pripomínajú.
Nedovolia, aby som sa kvôli svojim neistotám trápila.
Prestaň sa a rozrušovať vecami, ktoré nemôžeš ovládať. Nestaraj sa tak o to, ako vyzeráš a čo si o tebe myslia iní. Neporovnávaj svoj život a seba s ľuďmi, ktorých vidíš, keď práve prechádzaš Instagram.
Uvedom si, že si nažive. Si zdravý. Dokonca aj vtedy, keď to necítišť, máš niekoho, kto ťa miluje. Bez ohľadu na to, aké ťažké to bude a bez ohľadu na to, koľko shitov ti život prinesie - si silnejší, než si myslíš.
A myslím, že to je to najdôležitejšie a chcem, aby sme si to uvedomili.


       


Sme ľudia, sme silní.
Nepotrebujeme, aby sa za nami otáčal každý druhý chlap len preto, že sa podobáme na tú modelku z titulky.
Zobuď sa! Nestaraj sa o to, čo si myslia ostatní. 
Nerieš bullshity, ktoré ti niekto nakecá a zameraj sa na tých, ktorým na tebe záleží.
Choď za nimi a povedz im to. Bude to pre nich znamenať omnoho viac, než si myslíš.
Naozaj dúfam, že vám to pomôže, pretože mnohí z nás bojujú s nenávisťou svojho telo a samých seba, ale nikto o tom nehovorí.




Nech si myslíš čokoľvek, zaslúžiš si tú lásku. Miluj svoje telo, pretože je to miesto, kde budeš celý svoj život...
Love xx, 
Adriana 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Moja makeup rutina

Kedysi som sa maľovala len, aby som vyzerala inak. Kvôli nízkemu sebavedomiu som si myslela, že musím používať mnoho produktov a zakrývať ni...