Moje ciele na rok 2018

By Unknown - januára 02, 2018

Je prvého... počkať, vlastne už druhého Januára (stále tomu neverím) a s ním prichádza čas odhodlaných ľudí plných entuziazmu a myšlienok, ako sa zmenia a budú z nich iné osobnosti...
A teraz budem úprimná...
Koľkokrát som si dala do nového roku ciele a pedstavzatia, ktoré som vôbec nedodržala? Koľkokrát som mala ciele, ktoré som nedotiahla do konca?
Napriek môjmu postoju, že novoročné predsavzatia sú zbytočnosť a predsa nemá zmysel čakať do 1. Januára, aby som si stanovila nejaký cieľ, som sa rozhodla povedať si určité ciele, ktoré by som chcela dosiahnuť...



Tu je pár z nich:

1. Dostať sa do formy
Prvé, čo väčšine z nás napadne pri slovnom spojení "novoročné predstavzatie" je vylepšenie svojej postavy. Odbehnúť určitú vzdialenosť, nabrať, schudnúť, vytvarovať... Najdôležitejšie je nájsť si niečo, čo nás baví... aktivita, pri ktorej vydržím a neskončím tak po prvom týždni :D. Mojim cieľom je byť zdravšia a silnejšia... väčšie váhy, viac opakovaní, ťažšie cviky (vy z fitness sveta viete, čo myslím).



2. Vylepšiť blog/písanie
Vy ste moje poklady, ktoré ma každým komentárom, zdieľaním a správou napĺňajú neskutočnou energiou. Jeden z cieľov je jednoznačne zlepšiť sa v písaní a písať stále zaujímavé články, ktoré vás budú baviť.




3. Šetrenie
Aj keď "itz all about the money, money, money" u mňa neplatí, peniaze sú súčasťou života...
So šetrením na tom niesom veľmi dobre a takmer všetko miniem na jedlo (dúfam, že niesom sama! :D) Keď si uvedomím, koľko krát kúpim úplne zbytočnosti, mám chuť plakať... Čím som staršia, tým viac si uvedomujem, že si pred kúpou čohokoľvek musím položiť otázku "Nebudeš toho ľutovať?". Sú predsa zmysluplnejšie možnosti zaobchádzania so svojim "majetkom" :D.

 

4. Cestovať
A keď už sme pri tých peniazoch, investovať do spoznávania nových miest, získvania spomienok, skúseností je podľa mňa jedna z najlepších možností, kam "vložiť" peniaze. Mať tak milión na účte, určite by som sa hneď vybrala na nejaký exciting trip do USA alebo Amsterdamu, Milána, Stockholmu...

 

5. Spoznať nových ľudí
Niekedy musím byť stredobodom pozornosti, inokedy som zas strašný introvert a skôr chcem byť sama so sebou, no neuvedomujem si, o čo všetko prichádzam... Rada by som spoznala nových skvelých ľudí a zažila nezabudnuteľné spomienky! 
Možno to teraz pôsobí, že nemám kamarátov, ale naozaj rada stretávam nové tváre. A tiež by som si mala nájsť parťáka, pretože trvalo veľmi dlho, kým som si uvedomila, že Sidney Crosby a Rafael Nadal nebudú mojimi životnými partnermi (#Smutko):(((

  

6. Pomáhať

Moja náladovosť spôsobuje, že niekedy mám chuť pomôcť, inokedy som príliš lenivá. Každopádne ten pocit, ktorý príde po tom, ako spravím dobrý skutok stojí za to. Prečo teda niečo zo svojho voľného času nevenovať na dobrú vec?

 

7. Viac si život užívať
A nakoniec to najdôležitejšie - žiť! A to poriadne! Nie nadarmo sa hovorí, že žijeme len raz, tak si užívajme... V uplynulom roku som veľa času strávila zbytočnými aktivitami (skôr neaktivitami), ktoré nemali zmysel a nič mi nedali. Chcela by som plnohodnotnejšie a lepšie prežívať každý okamih, moment, chvíľu (došli mi synonymá, hah :D) akoby som mala už len deň na všetko.





A čo ty? Dávaš si nejaké predsavzatia, alebo sú pre teba nezmysel? 
Vidíme sa pri ďaľsom článku!
Adriana <3

  • Share:

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Naozaj krásny článok. Tiež sa mi stáva, že si dám nejaké predsavzatia a nesplním ich. Takže ti prajem veľa šťastia pri plnení tých tvojich 💪🖤

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Dani! <3 Spolu tie predsavzatia zvládneme! Veľmi ma tvoj komentár potešil :)

    OdpovedaťOdstrániť

Moja makeup rutina

Kedysi som sa maľovala len, aby som vyzerala inak. Kvôli nízkemu sebavedomiu som si myslela, že musím používať mnoho produktov a zakrývať ni...