Moja makeup rutina

By Unknown - mája 03, 2018

Kedysi som sa maľovala len, aby som vyzerala inak. Kvôli nízkemu sebavedomiu som si myslela, že musím používať mnoho produktov a zakrývať nimi aj to, čo je na mne pekné.





Konečne som našla nejakú rovnováhu medzi jednoduchosťou a tým, čo skutočne potrebujem.
Líčim sa najmä preto, že líčenie je mojou záľubou.
Snažím sa maľovať celkom prirodzene. Chcem predsa, aby ma ľudia kvôli mne a nie kvôli obrázku, ktorý si na tvár nakreslím.
Moja make-up rutina sa počas posledného obdobia menila. Na trhu sa stále objavujú nové značky a čím ďalej tým lepšie kozmetické výrobky a preto som sa rozhodla, že vám ukážem rutinu môjho make-upu, ktorú praktizujem posledné týždňe. 






PLEŤ
Primer/podkladová báza
Primer je veľmi dôležitý na to, aby si váš make-up trval celý deň. Suchá pleť nie je dobrým začiatkom a preto používam túto bázu od Maybelline. Okrem toho poskytuje vynikajúci hladký základ pre tvoje ďaľšie kroky.




Makeup
Tekutý makeup je jednou z tých vecí, ktoré nepoužívam pri každom looku. Sú dni, keď však make-up použiť musím. Či už kvôli nejakému eventu alebo horším obdobím, s čím súvisia viaceré nedokonalosti.
TIP: Na aplikáciu make-upu používam beautyblender (čo je taká pena pripomínajúca vajíčko :D), ktorý pred použitím namočím. Len ním jemne prejdem po pleti, aby bola vyhladená.


 



Korektor
Na moje neobľúbené kruhy pod očami a drobné nedokonalosti používam 2 rôzne korektory.
Pod oči používam Match perfection od Rimmel London, aby som zakamuflovala občasný nedostatok spánku :D. O niečo tmavším odtieňom korektoru od Catrice Camouflage cream zakrývam moje nedostatky na problémových miestach, najmä na čele.


 

Púder
Aby nám celý náš podklad vydržal, treba ho zafixovať púdrom. Pleť teda (ako americké youtuberky hovoria "zapečiem" obľúbeným kompaktným púdrom od Bourjous.


 



Highlighter
Obdobie kontúrovania ala Kim Kardashian sa mi nikdy príliš nepáčilo. Naopak, akonáhe začal highlighting, zamilovala som sa.
Už po prvom použití tohto rozjasňovača som si povedala - O Moj bože! Stačí skutočne troška na lícne kosti, prípadne vrch nosa a tým zavŕšim moju prvú časť rutiny.


 




OČI
Vždy začínam obočím, ktoré je pre mňa základ celej rutiny. Aj počas klasických no-makeup days sa snažím mať obočie upravené. Patrím medzi tých ľudí, ktorí siho môžu trhať každý deň a tak s jeho hustotou (našťastie) nemám problém. Mať slimáky miesto obočia nie je mojim cieľom, preto sa s ním veľmi nehrajkám :D.
Najskôr ho jemne vyplním voskom a na koniec použijem len gél na obočie od Essence - Brow this way, ktorý mi ho jemne zafarbí a zafixuje.


A teraz na samotné viečka. Najradšej mám jasný a prirodzený vzhľad očí. Po aplikácií tieňu od značky Trend it up väčšinou ešte siahnem po čiernej ceruzke na oči od NYC, ktorou orámujem vrchnú stranu viečka. Aby som zvýraznila moje jemné riasy, používam riasenku - momentálnym favoritom je táto od YVES ROCHER.
(Často sa mi stáva, že si oči nemaľujem vôbec, alebo použijem len riasenku.)




 



PERY
Čerešničkou na torte sú pery. Ako som spomínala, mámrada prirodzenosť a z toho dôvodu som si obľúbila matné rúže. Tento od Rimmelu mi vydrží počas pitia aj jedenia ana konci dňa mám problém sa ho zbaviť (tú čerešničku môžeš z torty aj zjesť a rúž ostane tam, kde má :D).








A sme na konci!
Klamala by som, ak by som tvrdila, že je moja pleť dokonalá za každých okolností. Naopak, sem-tam sa aj mne zadarí pokaziť linku, rozmazať špirálu a podobne...
Aby som bola úprimná, makeup nenosím denodenne... Niekedy to začína riasenkou a pri nej to aj skončí. Inokedy mám zas náladu sa s mojim lookom vyhrať a použijem rôzne tiene, glitre, ceruzky...



A potom sú tu tie lazy days, kedy sa na celú tvár "vykašlem" a k poličke s makeupom sa ani nepriblížim.

Dokonalý makeup, pleť bez nedostatkov a krásne riasy nie sú všetko. Nezabudni na to, že tvoja pleť je krásna aj bez makeupu. Ak sa cítiš dobre bez zbytočného maľovania, go girl!
Adri <3

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Moja makeup rutina

Kedysi som sa maľovala len, aby som vyzerala inak. Kvôli nízkemu sebavedomiu som si myslela, že musím používať mnoho produktov a zakrývať ni...