VEGAN MARGOT

By Unknown - januára 21, 2018

Ahojte papkáči!

Pochopiteľne sa aj mne stáva, že sladkému neodolám a dostanem chuť na nejakú dobrotu.
Pri dnešnom nákupe som v regáli s cukrovinkami zbadala Margotky, ktoré si pamätám ešte z útleho detstva. 





Chuť, dokonalá vôňa kokosu a predstava ležania v hojdacej sieti na Hawaii, ktorú poznáme z reklamy, ma presvedčila vrátiť sa k spomínanej sladkosti.
A v tom mi bliklo! Keď ma čas strávený v kuchyni tak baví, prečo si ich neskúsiť spraviť po svojom? 
Minimum ingrediencií a námahy je hlavný bod, ktorý sa snažím v kuchyni vždy dodržať. Tento recept nebude výnimkou a zvládne ho každý z vás! Dokonca je bez použitia akejkoľvek suroviny živočíšneho pôvodu, takže si môžu pochutiť aj vegáni!


Ingrediencie:
- pol hrnčeka struhaného kokosu
- polievková lyžica orieškového masla (ja som použila kešu)
- rumová aróma
- nejaké sladidlo (napríklad melasa, prípadne agáve sirup)
- sušené hrozienka
- čokoláda


Už len ingrediencie značia, že na postupe nemôže byť nič zložité.
Ku kokosu som postupne pridala všetky potrebné ingrediencie s výnimkou čokolády. Vymiešanú hmotu som zatlačila do sklenenej misy a dala na chvíľu stuhnúť do chladničky.








Medzitým som si rozpustila svoju obľúbenú vegánsku čokoládu (odporúčam :)!. Potom som ju len vyliala na stuhnutý základ a celý výtvor som znova vložila do chladničky.






A teraz nastáva tá najneobľúbenejšia časť - čakanie na výsledok. Po asi 2 hodinách som sa dočkala a dostatočne stuhnutú maškrtu som mohla servírovať.
Už pri prvom súste som vedela, že sa mi recept podaril. Takmer nerozpoznateľné od skutočnej Margot. A to nehovorím len preto, že som tvorcom ja.
Dokonca si pochutil aj môj brat (ktorý inak ofrfle takmer všetko :D).




Ak teda rozmýšlaš, čo sladké pripraviť a chceš skúsiť niečo nové, nevaháj a pusti sa dotoho! Dúfam, že si pochutíš aspoň tak ako my! 
Mimochodom... už sa chystám vytvoriť Snickers... takže stay tuned!
Pri akomkoľvek svojom výtvore nezabudni použiť #behealthywithadri alebo ma označ, aby som si fotku všimla! Dobrú chuť!

Love xxx,
Adriana <3




  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Moja makeup rutina

Kedysi som sa maľovala len, aby som vyzerala inak. Kvôli nízkemu sebavedomiu som si myslela, že musím používať mnoho produktov a zakrývať ni...